Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Narzędzia Polska: Wszystkie miasta
Tarcze segmentowe diamentowe 230
Tarcze segmentowe diamentowe 230
nowe Tychy 30+ kilka dni temu

Tarcze diamentowe segmentowe 230 możliwa wysyłka

Szlifierka kątowa AEG 1000 W 230 V tarcza 125 mm
Szlifierka kątowa AEG 1000 W 230 V tarcza 125 mm
360 zł
Ostrów Wielkopolski 3 kilka dni temu

Szlifierka kątowa AEG 1000 W 230 V tarcza 125 mm Właściwości produktu: Konstrukcja o małym obwodzie i długości oraz niewielkiej masie zapewnia wygodne i długotrwałe użytkowanie Blokada dopływu prądu (LLO) zapobiegająca automatycznemu uruchomieniu po awarii zasilania Metalowa przekładnia kątowa zapewnia trwałość kluczowego mechanizmu Kierunkowy wylot powietrza zmniejsza zawirowania w strefie cięcia Osłona odporna na odpryski i łatwo przestawiana beznarzędziowo Antywibracyjna rękojeść boczna AVS tłumi drgania poprawiając komfort pracy Płaska, metalowa głowica przekładni zapewnia doskonałą widoczność obrabianego elementu i optymalną głębokość cięcia Zoptymalizowane szczeliny chłodzące zapobiegają przegrzaniu narzędzia, nawet przy chwilowym zasłonięciu wlotów dłonią Blokada wrzeciona ułatwia wymianę tarczy Dane techniczne: Moc znamionowa: 1000W Prędkość obrotowa na biegu jałowym: 11500obr./min Średnica tarczy szlifierskiej: 125mm Gwint wrzeciona: M 14 Masa: 2.3kg Wyposażenie podstawowe: Osłona bezkluczykowa Kołnierz podporowy Nakrętka z dwoma otworami Klucz dwutrzpieniowy Rękojeść pomocnicza AVS Walizka z tworzywa sztucznego 2 Tarcze diamentowe segmentowe Sieciowa szlifierka kątowa WS 10-125SK AEG 4935451303 dostarczana jest w walizce transportowej z tworzywa sztucznego. Maszyna posiada mocny 1000W silnik w niewielkiej obudowie. Lekka ergonomiczna konstrukcja z antywibracyjną rękojeścią boczną, umożliwia długotrwałą pracę. Przekładnia kątowa wykonana jest z metalu, a jej kształt pozwala optymalnie wykorzystać średnicę tarczy do cięcia na głębokość nawet 40mm. Zoptymalizowane szczeliny wlotu powietrza doskonale chłodzą silnik. Kątówka posiada antyrestart LLO, który uniemożliwi uruchomienie silnika po powrocie zasilania do włączonej maszyny.